Remotorizari Locomotive, Reparatii Locomotive

REMOTORIZARE SI MODERNIZARE – LDH 450 CP TIP “METROU” (aprilie 2020)

In aprilie 2020 a fost pusa in functiune prima locomotiva LDH 450 CP TIP “METROU” Remotorizata si Modernizata de SERVICE FAUR SRL.

 

Avantajele remotorizarii si modernizarii fata de locomotiva de baza:

  • Fiabilitate ridicata
  • Cheltuieli reduse de intretinere
  • Emisii poluante reduse
  • Consum redus de combustibil si ulei
  • Siguranta in exploatare
  • Nivel redus de vibratii si zgomot

 

CARACTERISTICI TEHNICE

Ecartamentul………………………………………………….1435 mm

Lungimea peste tampoane…………………………………12500 mm

Distanta intre osiile extreme……………………………..….8140 mm

Distanta intre crapodinele boghiurilor………………………5640 mm

Ampatamentul boghiului……………………………………..2500 mm

Inaltimea maxima a locomotivei……………….……………3530 mm

Latimea maxima a locomotivei………………………………3050 mm

Diametrul rotilor in stare noua…………………………..…..1000 mm

Formula osiilor……………………………………..…………….Bo-Bo

Greutatea maxima in serviciu……………………………58,3±3% tone

Viteza minima de durata…………………….………………..6,2 km/h

Viteza maxima, regim usor ……………………….….……….60 km/h

Viteza maxima, regim greu ………………………….………..30 km/h

Forta de tractiune maxima …………………………………..9700 daN

 

Motorul Diesel

NOTA: Motorul nou nu mai necesita pentru pornire preincalzirea la 40 ℃ fiind capabil sa porneasca fara preincalzire la temperaturi mai mari de -1℃.

Motorul Diesel este modern, cu supraalimentare cu intercooler si injectie sistem “common rail”, capabil sa asigure remorcarea in aliniament a unui tren de minim 520 tone cu viteza de 30 Km/h.

Motorul Diesel este dotat cu o instalatie de tratare a gazelor de evacuare pentru reducerea concentratiei de oxizi de azot, folosind injectarea de lichid AdBlue (pe baza de uree).

Functionarea motorului este controlata de o instalatie electronica EMS (Engine Management System) cu display de afisare a parametrilor de functionare si semnalizare avarii si protectii care au actionat.

Compresorul cu surub actionat mecanic

Tipul……………………………………………………EV03-NK-G-V0

Producator………………………………………….……ROTORCOMP

Debitul…………………………….…………………………2,2 mc/min

Puterea………………………………………………………….15,5 kW

Avantaje:

  • Randament sporit
  • Consum redus de energie
  • Zgomot redus

Grupul de racire ulei transmisie

Actionarea ventilatorului: cu motor electric asincron trifazat

Alimentarea motorului ventilatorului: de la un generator trifazat actionat de motor

Avantaje:

  • Fiabilitate crescuta
  • Intretinere facila (nu necesita schimburi de ulei, furtunuri, etc.)

Instalatia electrica

Tensiunea de bord……………………………………………….. 24 V

Capacitatea bateriei de acumulatoare…….………………….. 220 Ah

Doua pupitre de conducere, cu joystick de comanda

Dulap electric de automatizare nou realizat cu aparataj electric de comanda si control modern, conform standardelor in vigoare.

Instalatia de iluminat

Faruri centrale si lampi semnalizare tip LED

Iluminat modern, tip LED la capote si cabina de conducere

Cabina de conducere

Cabina modernizata cu:

Geamuri tip termopan

Instalatie de aer conditionat

Sistem de incalzire Webasto

Izolatie termica si fonica imbunatatita

Transmisia hidraulica

Transmisia hidraulica tip TH7, cu reductor inversor si patru convertizoare, destinata special echiparii locomotivelor Diesel hidraulice de manevra rapida, realizeaza inversarea sensului de mers al locomotivei pe cale hidraulica fara a fi necesara oprirea locomotivei din mers.

Tipul transmisiei………………………………………………….TH7-1.0

Puterea maxima preluata…………………………………….….441 kW

Turatia maxima de intrare……………………………………1600 rot/min

Reductorul cu doua regimuri

Reductorul are doua regimuri de mers cu doua angrenaje de demultiplicare, unul pentru regim usor si al doilea pentru regim greu.

Tipul………………………………………..………………………..TH8-2.0

Instalatia de frana

Robinetul mecanicului

Frana automata KD 2

Frana directa FD 1

 

Putem aduce si alte imbunatatiri functie de solicitarile clientilor.

In obiectivul nostru este remotorizarea si a altor tipuri de locomotive Diesel hidraulice functie de necesitatile clientilor.

Asteptam cu interes opinia dumneavoastra.

 

REPARATII LOCOMOTIVE

Societatea noastra asigura  reparatii RR; RG; RK pentru o gama diversa de locomotive diesel hidraulice si diesel electrice cu puteri cuprinse între 120-1500 CP, pluguri de zapada, drezine, masini de cale.

Societatea este autorizată ca furnizor feroviar, în conformitate cu reglementările actuale, de către Autoritatea Feroviara Română – AFER, pentru servicii de reparaţii locomotive si detine omologarile si agrementele tehnice feroviare necesare pentru realizarea reparatiilor si a reviziilor planificate la tipurile de locomotive mentionate.

Din anul infiintarii – 1997 au fost reparate peste 180 de locomotive si alte vehicule feroviare.

Activitatile de asistenta tehnica si service în postgarantie, revizii planificate, reparatii accidentale la locomotive si reparatii de subansamble si agregate pentru locomotive se efectuează in baza unor contracte de prestari servicii, la sediul beneficiarilor.

Specialistii nostri se pot deplasa în maxim 48 de ore de la data solicitarii, cu mijloacele de transport ale societatii, dotati cu scule, dispozitive specifice si piese de schimb din depozitul propriu.

In cazurile în care sunt necesare prelucrari si verificari pe standuri specifice, se transporta subansamblele defecte la sediul firmei noastre pentru reparatii.

Pentru verificarea diferitelor subansamble reparate, societatea dispune de standuri de verificare atestate de AFER.

Portofoliu

Printre principalii nostri clienti mentionam:

ALSTOM TRANSPORT

TMK RESITA

TMK ARTROM SLATINA

CONPET PLOIESTI

LICIU CON BUZAU

ROMPAK PASCANI

SOCIETATEA NATIONALA A SARII Sucursala Exploatarea Miniera Rm.Valcea

RULMENTI BARLAD

ATELIERELE CFR GRIVITA

GRIRO BUCURESTI

EXPUR SLOBOZIA

GA-PRO-CO CHEMICALS SAVINESTI

Galerie foto