Remotorizari Locomotive, Reparatii Locomotive
REMOTORIZARE SI MODERNIZARE – LDH 450 CP TIP “METROU” (aprilie 2020)
In aprilie 2020 a fost pusa in functiune prima locomotiva LDH 450 CP TIP “METROU” Remotorizata si Modernizata de SERVICE FAUR SRL.
Avantajele remotorizarii si modernizarii fata de locomotiva de baza:
CARACTERISTICI TEHNICE
Ecartamentul………………………………………………….1435 mm
Lungimea peste tampoane…………………………………12500 mm
Distanta intre osiile extreme……………………………..….8140 mm
Distanta intre crapodinele boghiurilor………………………5640 mm
Ampatamentul boghiului……………………………………..2500 mm
Inaltimea maxima a locomotivei……………….……………3530 mm
Latimea maxima a locomotivei………………………………3050 mm
Diametrul rotilor in stare noua…………………………..…..1000 mm
Formula osiilor……………………………………..…………….Bo-Bo
Greutatea maxima in serviciu……………………………58,3±3% tone
Viteza minima de durata…………………….………………..6,2 km/h
Viteza maxima, regim usor ……………………….….……….60 km/h
Viteza maxima, regim greu ………………………….………..30 km/h
Forta de tractiune maxima …………………………………..9700 daN
Motorul Diesel
NOTA: Motorul nou nu mai necesita pentru pornire preincalzirea la 40 ℃ fiind capabil sa porneasca fara preincalzire la temperaturi mai mari de -1℃.
Motorul Diesel este modern, cu supraalimentare cu intercooler si injectie sistem “common rail”, capabil sa asigure remorcarea in aliniament a unui tren de minim 520 tone cu viteza de 30 Km/h.
Motorul Diesel este dotat cu o instalatie de tratare a gazelor de evacuare pentru reducerea concentratiei de oxizi de azot, folosind injectarea de lichid AdBlue (pe baza de uree).
Functionarea motorului este controlata de o instalatie electronica EMS (Engine Management System) cu display de afisare a parametrilor de functionare si semnalizare avarii si protectii care au actionat.
Compresorul cu surub actionat mecanic
Tipul……………………………………………………EV03-NK-G-V0
Producator………………………………………….……ROTORCOMP
Debitul…………………………….…………………………2,2 mc/min
Puterea………………………………………………………….15,5 kW
Avantaje:
Grupul de racire ulei transmisie
Actionarea ventilatorului: cu motor electric asincron trifazat
Alimentarea motorului ventilatorului: de la un generator trifazat actionat de motor
Avantaje:
Instalatia electrica
Tensiunea de bord……………………………………………….. 24 V
Capacitatea bateriei de acumulatoare…….………………….. 220 Ah
Doua pupitre de conducere, cu joystick de comanda
Dulap electric de automatizare nou realizat cu aparataj electric de comanda si control modern, conform standardelor in vigoare.
Instalatia de iluminat
Faruri centrale si lampi semnalizare tip LED
Iluminat modern, tip LED la capote si cabina de conducere
Cabina de conducere
Cabina modernizata cu:
Geamuri tip termopan
Instalatie de aer conditionat
Sistem de incalzire Webasto
Izolatie termica si fonica imbunatatita
Transmisia hidraulica
Transmisia hidraulica tip TH7, cu reductor inversor si patru convertizoare, destinata special echiparii locomotivelor Diesel hidraulice de manevra rapida, realizeaza inversarea sensului de mers al locomotivei pe cale hidraulica fara a fi necesara oprirea locomotivei din mers.
Tipul transmisiei………………………………………………….TH7-1.0
Puterea maxima preluata…………………………………….….441 kW
Turatia maxima de intrare……………………………………1600 rot/min
Reductorul cu doua regimuri
Reductorul are doua regimuri de mers cu doua angrenaje de demultiplicare, unul pentru regim usor si al doilea pentru regim greu.
Tipul………………………………………..………………………..TH8-2.0
Instalatia de frana
Robinetul mecanicului
Frana automata KD 2
Frana directa FD 1
Putem aduce si alte imbunatatiri functie de solicitarile clientilor.
In obiectivul nostru este remotorizarea si a altor tipuri de locomotive Diesel hidraulice functie de necesitatile clientilor.
Asteptam cu interes opinia dumneavoastra.
REPARATII LOCOMOTIVE
Societatea noastra asigura reparatii RR; RG; RK pentru o gama diversa de locomotive diesel hidraulice si diesel electrice cu puteri cuprinse între 120-1500 CP, pluguri de zapada, drezine, masini de cale.
Societatea este autorizată ca furnizor feroviar, în conformitate cu reglementările actuale, de către Autoritatea Feroviara Română – AFER, pentru servicii de reparaţii locomotive si detine omologarile si agrementele tehnice feroviare necesare pentru realizarea reparatiilor si a reviziilor planificate la tipurile de locomotive mentionate.
Din anul infiintarii – 1997 au fost reparate peste 180 de locomotive si alte vehicule feroviare.
Activitatile de asistenta tehnica si service în postgarantie, revizii planificate, reparatii accidentale la locomotive si reparatii de subansamble si agregate pentru locomotive se efectuează in baza unor contracte de prestari servicii, la sediul beneficiarilor.
Specialistii nostri se pot deplasa în maxim 48 de ore de la data solicitarii, cu mijloacele de transport ale societatii, dotati cu scule, dispozitive specifice si piese de schimb din depozitul propriu.
In cazurile în care sunt necesare prelucrari si verificari pe standuri specifice, se transporta subansamblele defecte la sediul firmei noastre pentru reparatii.
Pentru verificarea diferitelor subansamble reparate, societatea dispune de standuri de verificare atestate de AFER.
Portofoliu
Printre principalii nostri clienti mentionam:
ALSTOM TRANSPORT
TMK RESITA
TMK ARTROM SLATINA
CONPET PLOIESTI
LICIU CON BUZAU
ROMPAK PASCANI
SOCIETATEA NATIONALA A SARII Sucursala Exploatarea Miniera Rm.Valcea
RULMENTI BARLAD
ATELIERELE CFR GRIVITA
GRIRO BUCURESTI
EXPUR SLOBOZIA
GA-PRO-CO CHEMICALS SAVINESTI
SC SERVICE FAUR SRL oferă o gamă largă de produse şi servicii cu diferite aplicaţii industriale, instalaţii de foraj, feroviare, auto, agricole, navale. De asemenea oferim asistenţă tehnică, service, scolarizare, revizii periodice de intretinere, reparaţii de componente şi subansamble, reparaţii generale şi capitale şi executie piese schimb.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.